közigazgatás

Az EKOP-2.3.7 projektet az OEP 2013-ban indította el, amelynek célja az egészségügyi ellátás ügyfélkapcsolatainak megújítása. A megvalósuló fejlesztéseknek köszönhetően csökken az egészségügyi szolgáltatók adminisztratív leterheltsége, valamint átláthatóbbá és ellenőrizhetővé válnak az ellátásra vonatkozó adatok.

A projekt keretében az OEP szakértői konzultációt tartottak, hogy megismertessék az új elszámolási rendszerhez történő kapcsolódás lehetőségeit a hazai gyógyszertárak, gyógyászati segédeszköz forgalmazók és gyógyfürdők informatikáért felelős munkatársaival, valamint az orvosi vényíró szoftverek fejlesztőivel, így meggyorsítva és megkönnyítve a rendszer bevezetését.

Az OEP szakrendszerei az államigazgatási szervek szakrendszerei közül elsőként csatlakoztak a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által működtetett Összerendelési Nyilvántartáshoz.

Célegyenesbe érkezett az OEP feladatellátásához és munkavégzéshez szükséges korszerű, egységes informatikai hátteret biztosító fejlesztés. A fejlesztés eredményeképpen létrejött integrált rendszer lehetőséget ad az ellátórendszer szereplői és az OEP közötti elektronikus kapcsolat fejlesztésére, valamint az állampolgárok számára is egyszerűsítést jelent.

Feliratkozás közigazgatás csatornájára

Honlapunk böngészésével hozzájárul ahhoz, hogy sütiket használjunk. További információ.×