Orvosai komoly fenntartásai ellenére egy májátültetésre váró amerikai férfi hirdetésekben keresett új szervet a műtét elvégzéséhez. A költséges, nyilvános hirdetőtáblákat is felhasználó kampányban minden szerepelt, ami a beteget a kétségbeesett lépésre vezette.
A dolog működött. Kevesebb mint egy héttel a hirdetések megjelenése után a transzplantációt elvégezték...
Természetesen az új szervet a beteg nem vette meg, hanem felajánlották neki a szerv adományozására alkalmas elhunyt hozzátartozói. Szervkereskedelemről tehát szó sincs, az eljárást mégis sokan, köztük számos sebész bírálta. ők a kampányt az országos várólista megtorpedózásának, a reklámokat megfizetni nem képes emberek megalázásának tartották.
A beteg családtagjai mindenesetre kinyilvánították, hogy folytatva amit elkezdtek, immáron felvilágosító kampányban hívják fel a figyelmet arra, hogy a többnyire balesetben elhunytak hozzátartozói emberéleteket menthetnek meg, ha felülkerekednek a régi beidegződéseken és gyászukban is engedik a "szívüket szólni".
(–VBE–)
2004-10-05