Lehetne hirdetésben?

Orvosai komoly fenntartásai ellenére egy májátültetésre váró amerikai férfi hirdetésekben keresett új szervet a műtét elvégzéséhez. A költséges, nyilvános hirdetőtáblákat is felhasználó kampányban minden szerepelt, ami a beteget a kétségbeesett lépésre vezette.

A dolog működött. Kevesebb mint egy héttel a hirdetések megjelenése után a transzplantációt elvégezték...

Természetesen az új szervet a beteg nem vette meg, hanem felajánlották neki a szerv adományozására alkalmas elhunyt hozzátartozói. Szervkereskedelemről tehát szó sincs, az eljárást mégis sokan, köztük számos sebész bírálta. ők a kampányt az országos várólista megtorpedózásának, a reklámokat megfizetni nem képes emberek megalázásának tartották.

A beteg családtagjai mindenesetre kinyilvánították, hogy folytatva amit elkezdtek, immáron felvilágosító kampányban hívják fel a figyelmet arra, hogy a többnyire balesetben elhunytak hozzátartozói emberéleteket menthetnek meg, ha felülkerekednek a régi beidegződéseken és gyászukban is engedik a "szívüket szólni".

 

(–VBE–)

2004-10-05

GYÓGYTORNAPRAXIS.hu – Gyógyítás a teljesség igényével

Egyszerű szöveg

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és e-mail címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.