Napi kalóriaszükséglet kalkulátor

138

Adja meg a következő adatokat

Az Ön neme
Az Ön testmagassága
Az Ön testsúlya
Az Ön életkora
év
Az Ön aktivitása

Automatikus újrakalkulálás

Eredmények

BMR (alapanyagcsere)

Tápanyagszükséglet

I. Testsúlyának megőrzéséhez

Kalória (kcal) kcal
Szénhidrátok (55%) kcal = gramm
Fehérjék (15%) kcal = gramm
Zsírok (30%) kcal = gramm

II. Testsúlya csökkentéséhez

hetente*
Kalória kcal
Szénhidrátok (55%) kcal = gramm
Fehérjék (15%) kcal = gramm
Zsírok (30%) kcal = gramm

III. Testsúlyának növeléséhez

hetente
Kalória kcal
Szénhidrátok (55%) kcal = gramm
Fehérjék (15%) kcal = gramm
Zsírok (30%) kcal = gramm

Powered by AllNutritionals.com-Free Nutritional Health Tools

*Egy font valamivel kevesebb mint 1/2 kg (0.453 kg). Általánosságban heti kb. fél kilogramm fogyáshoz napi 500 kalóriával kevesebbel kell beérnie, heti kb. fél kilogramm hízáshoz pedig ugyancsak napi 500 kalóriával többet kell magához vennie. A kalkulátor "Testsúlya csökkentéséhez" mezőjébe törtszám is beírható, pl. 0.3 = 30 dkg (amennyiben a mellette lévő mező kg-ra van állítva).

Figyelem! Napi 1200 kalóriánál kevesebb energia bevitele, és több mint heti 1 kg fogyás célkitűzése nem javasolt!

Egészségét és fizikai kondícióját jobban szolgálja, ha – heti kb. fél kilogramm fogyás eléréséhez – energia bevitelét csak napi 250 kalóriával csökkenti, a fennmaradó 250 kalóriát pedig rendszeres testmozgással váltja ki!

A kalkulátor tájékoztató adatokat szolgáltat, eredményei szélsőértékek által nem korlátozottak, ezért – a figyelmes és ésszerű kitöltés mellett – a konkrét javallat megfogalmazása, az egyénre szabott program kidolgozása és annak felügyelete orvosi, dietetikusi közreműködést igényel!

1 kalória (kcal) = 4186 j (joule)

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Honlapunk böngészésével hozzájárul ahhoz, hogy sütiket használjunk. További információ.×