Kálciumszegény étrend

[gac]
4624

 

HÉTFŐ

Reggeli: tea, 1 db zsemle,10g margarin, 50g cserkészkolbász, mustár
Tízórai: 50g alma
Ebéd: csirkeaprólék leves (100g csirke, 10g sárgarépa, 20g fehérrépa), sült csirke (150g) sült burgonyával (200g), uborkasalátával (150g)
Uzsonna: 50g burgonyás kenyér, 10g margarin, 50g kenőmájas
Vacsora: sertéssült (80g) párolt vegyes körettel (50g kukorica, 100g karfiol, 50g zöldbab)

(össz. kb. 180mg kálcium)

 

KEDD

Reggeli: tea, 50g burgonyás kenyér, 10g margarin, 50g sovány gépsonka, 50g zöldpaprika
Tízórai: 50g háztartási keksz
Ebéd: frankfurti leves (40g virsli, 50g kelkáposzta, 10g vöröshagyma,10g tejföl, 8g liszt), 1 db sajtos rúd
Uzsonna: 50g alma
Vacsora: vagdalt (50g marhahús, fél tojás, 10g vöröshagyma), tökfőzelék (200g tök, 10g liszt, 10g vöröshagyma, 10g tejföl)

(össz. kb. 175mg kálcium)

 

SZERDA

Reggeli: tea, 50g burgonyás kenyér, 10g margarin, 50g olasz felvágott
Tízórai: paradicsomlé (1dl)
Ebéd: spárgaleves (70g spárga, 7g olaj, 20g tejföl, 12g liszt), natúr sertésszelet (100g sovány sertéshús, 8g liszt, 7g olaj) párolt rizzsel (50g), főtt kukoricával (50g)
Uzsonna: mézes zsemle (1db zsemle, 20g méz)
Vacsora: paprikás krumpli (200g burgonya, 20g vöröshagyma)

(össz. kb. 155mg kálcium)

 

CSÜTÖRTÖK

Reggeli: tea, 100g burgonyás kenyér, 10g margarin,1db virsli
Tízórai: rostos őszibaracklé (2dl)
Ebéd: párolt sertésszelet (100g) kelbimbó főzelékkel (100g kelbimbó, 90g burgonya, 7g olaj, 8g liszt)
Uzsonna: 100g cseresznye
Vacsora: tyúkhúsleves (100g tyúkhús, 40g sárgarépa, 30g fehérrépa, 20g paradicsom, 10g karalábé, 10g vöröshagyma), paradicsommártás (200g friss paradicsom, 7g olaj, 10g vöröshagyma, 10g liszt)

(össz. kb. 170mg kálcium)

 

PÉNTEK

Reggeli: tea, 50g burgonyás kenyér, 80g mortadella
Tízórai: 50g háztartási keksz
Ebéd: sertéspörkölt (100g sertéshús, 10g vöröshagyma, 7g olaj) krumplifőzelékkel (150g burgonya, 15g vöröshagyma, 7g olaj, 20g tejföl,10g liszt)
Uzsonna: rostos meggylé (1dl)
Vacsora: 1db tükörtojás, 150g karfiol

(össz. kb. 165mg kálcium)

 

SZOMBAT

Reggeli: tea, 1db zsemle,70g debreceni
Tízórai: 70g alma
Ebéd: húsleves (100g marhahús, 20g sárgarépa, 20g fehérrépa, 10g karalábé, 10g vöröshagyma), lucskoskáposzta-főzelék (160g fejeskáposzta, 7g étolaj, 10g vöröshagyma, 10g liszt)
Uzsonna: rostos sárgabaracklé (1dl)
Vacsora: sertéssült (100g sertéshús, 7g olaj), krumplisalátával (200g burgonya, 10g vöröshagyma)

(össz. kb. 175mg kálcium)

 

VASÁRNAP

Reggeli: tea, 50g burgonyás kenyér, 10g margarin, 50g téliszalámi
Tízórai: rostos őszibaracklé (1dl)
Ebéd: natúr máj (100g marhamáj, 10g liszt, 8g olaj) burgonyával (150g), uborkasalátával (100g)
Uzsonna: 100g cseresznye
Vacsora: 1db zsemle, 100g füstölt sonka, fejessaláta (100g)

(össz. kb. 155mg kálcium)

 

FIGYELEM! A fenti étrend bevezetésére orvosi javaslat alapján, dietetikussal történő konzultációt követően kerülhet sor.

 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Kép CAPTCHA
Kérjük, írja be a képen látható karaktereket, ügyelve a kis- és nagybetűkre.

Honlapunk böngészésével hozzájárul ahhoz, hogy sütiket használjunk. További információ.×