Mozgás, mozgás, mozgás...



Tippek, tanácsok, gyakorlatok

Ha tudatosan végezzük megszokott, mindennapi tennivalóinkat, már ezzel is sokat segíthetünk szervezetünknek a felfrissülésben, edzettségünk fejlesztésében. Ha több energiát használunk el, mint amennyit a táplálékszerzéssel magunkhoz veszünk, testsúlycsökkenést érhetünk el. Természetesen nem mindegy, hogy mit és hogyan csinálunk. Nagy hangsúlyt kell fektetnünk a rendszerességre: lehetőleg mindennap végezzünk valamilyen mozgást.

Ez lehet erősítés: otthoni torna, vagy éppen két jól megrakott táska hazacipelése a piacról, és lehet keringésfokozás, ami a szív- és érrendszerünkre fejt ki jótékony hatást: futás a busz után, "kerékpáros" bevásárlás, nagy séta a parkban. Az a legideálisabb, ha mindennap legalább 20-30 percet mozgásra fordítunk, később pedig - edzettségi állapotunk javulásával - heti 2-3 alkalommal sportmozgást végzünk (foci, tenisz, tollaslabda, edzőtermi mozgás stb.). Ha ilyenre vállalkozunk, mindenképpen keressünk fel szakembert, aki segítségünkre lehet a sportmozgások elsajátításában, helyes végrehajtásában.

forrás: Patika Tükör - 2005-04-05

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Kép CAPTCHA
Kérjük, írja be a képen látható karaktereket, ügyelve a kis- és nagybetűkre.

Honlapunk böngészésével hozzájárul ahhoz, hogy sütiket használjunk. További információ.×